Postati uspješan
KAKO dobijete ideju?
Odlučili ste postati uspješni trgovci i SFI 'sam riješio sve predrasude koje kočnice. sada
trebate ideje o tome kako i što učiniti. Većina misli da oni moraju imati izvorna ideja napraviti
uspješna, ali to je samo djelomično točno. Puno važnije provedba ideje, ali njegova izvornost.
ako provedba je dobro, to će biti osrednji ideja, as druge strane, bez obzira na to koliko je briljantna ideja je,
Ako ne radite sve što ste trebali učiniti, onda nećete daleko stići.
možda čak i najrazorniji predrasude ga u komentarima na ovaj način: "Pa, to bi bilo dobro za vas
On je počeo raditi prije 5 ili 10 godina, vremena su se promijenila ... ". Ako želite biti uspješni u poslu
ne samo sjediti i čekati da se stvari dobiti inspiraciju. Što mislite da možete učiniti nešto i
onda ste previše s obzirom na ovu mogućnost, to je i velika vjerojatnost da nećete uspjeti, to je
Jednostavno je.
u svakom trenutku mogu težiti najvišim mogućim kvalitetnim proizvodima i uslugama koje pružaju. Top marketingu
svijet će propasti ako prodaju loše kvalitete. Tvoja će biti marketinške napore kako bi privukli ljude i njihove
pažnje, ali većina njih će otići ako se njihova očekivanja nisu ispunjena. Gledam ovo
način, ako prodajete proizvod neka to bude najbolje i najkorisnije proizvod koji možete imati,
Imate li prodati uslugu, to je maksimum. kada sve što radite vrhunsku kvalitetu, a ne
Ne možete pomoći, ali napredak. :)
Također, moći ćete računati na to da će preporučiti da se klijentima ili suradnicima i drugima. Štoviše,
Osjećat ćete se dobro zbog dobrog posla koji radi i to će se vidjeti na vašem ponašanju i
ili u kontaktu sa kolegama / klijentima. Jednom kada počnete sama po sebi zahtijeva sve više i više, kada je
kvaliteta postane vaš prioritet, posao koji su nekada činilo dosadno i neprofitabilno opet će
oživjeti. jer svaki dan radite na kvalitetu njihova rada i dobiti / zarade će doći samo po sebi.
nitko od vas ne traži od vas da bude ispred svog vremena, ni to nije preporučljivo jer možete izgubiti
Mnogo vremena je napustio prije stvoriti uvjete za uspjeh. postoji nekoliko ljudi koji su bili uspješni ili
obogatili na njihovim idejama, pravi uspjeh / novac je pokupila od strane onih koji su došli poslije. Ako niste znali
Xerox je izumio grafičko sučelje za računala s ikone, prozora i miša kao ulaznu jedinicu
No, baš kao i Apple i Microsoft profitirao na ovom konceptu. postoji mnogo takvih primjera, i na male poduzetnike,
Internet pioniri su odavno propali i dobit kupiti oni koji su došli poslije njih. ti dočarati malo
Kako bi trebao idealan scenarij. Zamislite mogućnosti lift, a on je otišao gore, a zatim
prava prilika da se u nju, jer je potražnja velika, a ponuda je niska. tako da je u ovom poslu, to je sada
prava prilika za napraviti veliki posao.
promjene čekaju vas na svakom koraku, novim situacijama, povećanje konkurencije ... i bez obzira na
moguće promjene, svi oni koji žele biti uspješni trebate znati (i najbolji marketing ljudi to znaju), kako
Postoji samo jedan način na koji se to može djelovati u takvim situacijama, a to je sada.
Formula za uspjeh
svi znamo da je novac obračunske jedinice koje mjere "vrijednost" proizvoda ili usluga među
ljudi. u ovom slučaju ključna riječ "vrijednost". "vrijednost" određuje koliko ćete zaraditi.
Jednostavno rečeno, da ćete dobiti što više "vrijednost" isporučuje na tržište. Najveći problem
Zato puno ljudi uspjeti u ovom poslu je da na tržištu ne pružaju puno basa "vrijednost".
Mnogi od vas vjerojatno imaju dobre ideje i namjere, neki čak i na tržištu svoje proizvode, ali ne smatra se
vrijedan, i ne dostavi dovoljno "vrijednost" na različitim mjestima ili su ih dostavljaju kriv
mjesta. znači, zaključak je jednostavan, koji ne dostavi mnogo vrijednosti neće zaraditi mnogo.
na zaradu, bio je veći nego što je sada, trebali biste imati proizvod koji će se prodavati ili
Proizvodi koji će se oglašavati. Sve ovisi kako se iste ili slične proizvode, jer je već na vama
na tržištu, ovo je priča o vašem shopu. i povećati vrijednost vašeg poslovanja, morate ponuditi
nešto, ali netko drugi ima (ili ima vrlo malo takvih proizvoda) ili učiniti bilo što da se nitko ili malo
Ljudi izgleda. Budite drugačiji, biti jedinstveni, potrudi, radite ovaj posao na svoj način i
će uspjeti. Na primjer, ako ste bili u restoranu noću i da nisu bili zadovoljni s uvjetom
usluga, onda sigurno postoji više neće vratiti, istu stvar sa svojim suradnicima. Zapitajte se,
koliko ste dobri u tome što radite? Ako želite biti među najboljima morate dati svoje najbolje, površna
završen posao ne će donijeti uspjeh. bez obzira na način na koji rade i gdje radite dio
posvetio više vremena, ali morate znati da je dio svog prihoda mora doći od prodaje proizvoda. posao
marketingu je da se bave i pružanjem usluga za vas osobno obavljati taj dio. u ovom poslu puno priče
i umnožavanja. 24 sata na dan i umjesto većinu svog vremena troši na pružanje usluga, rješenje je
dupliciranje. podučavati druge da učine isto kao i vi, vaš posao će rasti iz dana u dan, što mislite svibanj
nema rezultata koje nitko ne sluša, nitko nema ništa, ali doći će vrijeme kada će biti
vratiti sve svoje napore. Možete stvoriti tim ljudi koji će raditi s vama, bilo 5,10 ili 50 suradnika.
Ako želite uspjeti u ovom poslu, morate pronaći potrebu i upoznati ga.
Najuspješnija marketingu je prepoznao potrebu i smislili su način kako bi ga zadovoljio. Najbolje stvari su
normalno i takva, jednostavna. Otvori oči, pogledaj oko sebe i zapitajte se, nisam ja vidim potrebu za to
Nije zadovoljan? čim primijetite poduzeti akciju. na primjer, kada smo ponudili samo mali dio proizvoda
ili usluge koji su inače dostupni u inozemstvu i kod većine tih "rupa" može ući bez glavnih
investicije. Natjecanje u mnogim sektorima je odsutan ili mala, i bez obzira na naš životni standard
i trenutna situacija na Balkanu, ljudi su spremni dati nove proizvode i usluge i spremni su ga potrošiti
novac.
Osim toga, na Zapadu su iza najmanje desetljeće, pogotovo s obzirom na nove ideje.
No, za vas je ovo velika prilika. nitko od vas ne traži da izmisle točak, samo se sjetite da je
više stvari koje se nude na inozemnom tržištu i tu bi ih kupiti ovdje kod nas. locirati takve proizvode,
Razmislite koji bi mogli ponuditi proizvod, promovirati ga i uspjeh će doći. jednostavno,
poduzeti akciju, prilagodite svoj rad na našim okolnostima i prilikama. ima mnogo toga
triple - klikova u kojem možete promovirati, usporediti cijene određenih proizvoda u Hrvatskoj ili Srbiji
one koje mogu promovirati, i zapitajte se pitanje, da li je netko kupio proizvod koji mu nudi
5 puta niža cijena? Ja dobiti stalne pitanja ", kao trostruki klikova djela", "kako je to tako
"Jeftini", "možda sam naredio identičnu proizvod", komentirati, "To je super, to bi moglo
mjesec kupiti fotoaparat u mobitelu sljedeći mjesec "... samo trebate biti uporni, razgovarati s ljudima, dati
sve od sebe, a sigurno će biti rezultat. neistraženih mogućnosti je mnogo, pronaći neke od njih i
s malim modifikacijama primjenjuju određenu situaciju.
to je vrlo važno da se brzo, jer ako predugo čekate s realizacijom netko će vam stići i da niste
ništa napravili. Još uvijek se ovdje nešto dodati. Kad počnete shvaćati, je promicanje svoje poslovanje,
otvaranjem web shopa ili promociju proizvoda, trebali biste znati / naučiti što je više moguće. znači vrlo
važno je naučiti i čitati, čitati sve datoteke, čak i nekoliko puta, razgovarati sa svojim sponzorom, ako
on ne zna nešto pitati nekoga iz svog upline 's uvijek treba netko da pomogne. Internet mogu sami
naći puno odgovora na svoja pitanja, ali neki su Neda pitati i biti uporan, ali na gotovo sve
dobiti. Možda ne neinformirani ili krivo. na taj način ćete početi gubiti moguće
suradnik ili kupca.
Živimo u svijetu milijardi povezanih računala, internet nudi brz pristup informacijama za sve
vrste. Prije 15-ak godina koji nije bio dostupan svima, a ne samo velike korporacije danas
dostupan je svima, 24 sata dnevno, 7 dana tjedno, 365 dana u godini. Internet nudi brz pristup
dobavljači, kupci, proizvodi .... bez obzira gdje se nalazite.
posudujte pobjedu strategiju, ali prilagodite ih u njihovom radu. sve što je zakonom zaštićena,
ali besplatno dostupni ideje da uz malo preinaka može pomoći vašem poslovanju. direktor
Quentin Tarantino ima izvrsne filmove, ali ako ste primjetili scene iz njegovih filmova su već prije
raspon očekivanih granica, ali na kraju je svaki njegov film je nešto novo i originalno. Biti poput njega, "montaže" i
posudujte ideje gdje god možete, s putovanja, s interneta, iz raznih časopisa, biografija
uspješni ljudi, ali na kraju uvijek biti prisutni i jedinstven. vjeruj mi da se isplati držati oči otvorene
Kada čitate novine, kada gledate TV ili kad se putuje negdje. svaka nova ideja koje vidite ili obavijest
Možete li napraviti profit.
prije nego što je prodao svoj prvi proizvod ili uslugu vaš posao je ništa, ali neiskusan
Ideja da troše svoje vrijeme i novac. Neke ideje će uspjeti, a neki neće. I to sve moje
kolege tvrde da je u početku samo učiti i čitati, razumjeti bit posla i ako moraju
Ulaz na minimum za početak, kada su i sami shvatili da su uložili novac donio i povećanje profita,
znate kako je ovaj posao radi oni će uložiti opet, i opet ... i njihov profit će rasti iz dana
na dan. Po mom mišljenju, vrlo je važno da su svi početnici troše oko 70% svog vremena na pronalaženje
novih kupaca, ostatak dolazi samo po sebi. Ako ste se odlučili otvoriti restoran, prvo morate urediti
prostora, kupnju namještaja, uložiti veliki novac, a da prije toga niste ništa prodati, niti zaradio. ali za to
Djelo koje nije potrebno, važno je da nađete način da će se i kome prodati ili promicanje
Proizvodi i sa njim napraviti / izgraditi svoj tim.
IZRAVNI MARKETING
više nije dovoljno imati dobar proizvod, potrebno je i dobar marketing. najbolja ideja na svijetu
bezvrijedan ako ju nitko ne zna ili zna samo mali broj ljudi. Možete imati lijek za rak, ali ako
za njega, nitko ne zna, neće prodati bilo. as druge strane, neke od svojih osrednjih ideje mogu
postići velik uspjeh, ako imate dobar marketing ako promovirati veliki broj ljudi.
Većina vas luta poput bezglavih kokoši, ja ne znam razliku između dobrog i lošeg marketinga.
u cjelini, marketing Velika većina hrvatskih poduzeća je katastrofalna, poslovnim ljudima posvećuju
malo pozornosti marketingu se odnosi na to kao nužno zlo i iskoristio ga onda
kada to nije potrebno, u trenutku kada se ništa ne događa. i rezultat je prazna ideja ili dosadno
reklama. Ja se ne bih napisati cijelu knjigu o marketingu, a ja ću skratiti i da će vam poslužiti za promjenu
Vaše mišljenje, kako bi se osiguralo da znate kamo je otišla svaki uloženi dolar Vasa kuna ili
Vaše vrijeme koje ste uložili u ovaj posao. Nadam se da će shvatiti kako neke stvari su toliko
jednostavna, te će pitati kako ga niste shvatili prije. da se više ne pojavljuju oglašavati
u mjestima gdje nemaju nikakav učinak, gdje je gubiti vrijeme da bi mogao pametnije
dostupni. Možda će mi se dogoditi nakon ovoga kritizirati ili ismijavati, ali ja govorim iz osobnog iskustva.
kako ti kažeš, bolje da se uspješni / bogati i glup nego da se normalno i neuspješna / loša. :)
Vi ćete biti uspješni ako vam pružiti pravu "poruku" s pravim ljudima. svaka minuta i svaki ti dan
Potencijalni kupac ili suradnik bombardirali marketinške poruke i ponude. na TV, radio,
Internet, na ulicama, u gradu ... svatko od nas jednog dana vidjeti stotine poruka ili ponudi. to je
Publika kroz koje prodire ako mislite da vam je potrebno da budu uspješni. na sreću, ako znate što učiniti,
To nije tako teško kao što se možda na prvi pogled čini. čitanje biografije poznatih uspješnih ljudi u sličnim
poslovi otkrio sam stvari o njima da bi zapanjiti mnoge. ove "super" uspješni ljudi redovito gube
ključeve automobila, nositi čarape različitih boja, neke od njih čak i ne znaju kako voziti automobil ... oni imaju toliko nedostataka
ali svi oni dijele jednu stvar, a to je da su besramne sami, svojim radom i njihovi promotori
proizvod. Još uvijek nisam našao nigdje da uspješni trgovci predao marketinga drugima. to je
će se nositi s njim sve počinje i završava sve. Ako neka drugi imaju siguran put u propast
ili neuspjeh.
Postati uspješan
http://www.sfi1.biz/13792801
Nema komentara:
Objavi komentar