srijeda, 12. ožujka 2014.

Budite drugačiji i dobit

Budite drugačiji i dobit  http://www.sfi1.biz/13792801

Zapitajte se što nas razlikuje ovo djelo nekoga poput istih kreatora. Što je još važnije, zapitajte se
Ono što je jedinstveno na ovim našim radom, što je ono što ga čini posebnim, što možete ponuditi u ovom
Posao koji ne nudi neku konkurenciju iz drugih sličnih internet poslovanje. No, što god radili, biti u
Budite drugačije i posebne, a posebnost staviti u središte svog rada. postoje mnoge značajke koje
Možete iskoristiti, a nakon što ju je pronašao, neka to postati temelj za sve svoje aktivnosti.

do njegova jedinstvenost? Uzmi papir i napiši na njemu: "Većina radova ________, ali sam / smo
Radim (o) _______. "Upražnjeno mjesto će vam reći ono što ističu iz mase, kao što rade i drugi ne
može ili ne može raditi. To je tvoja specijalnost, a to može biti bilo što. važno je da se prepoznaju, a zatim
odmah iskoristiti.

Ne gledaj na sebe kao prodavatelja, ne biti opterećeni zaradu i novac, samo gledaj
Kako bi zadovoljili svoje kupca i njihove potrebe. Ne znam kako se mnogi od vas znaju, ali pojavom
televizije, mnogi hollywoodski studiji nisu uspjeli jer su se vidjeli kao proizvođača i prodavača
filmova. Zbog takvih okolnosti nije uspio. Kad je na kraju pao na potražnju za filmove,
većina njih su bili prisiljeni zatvoriti, ali malo njih uspjelo jer su oni orijentirani prema kupcima.
Charles Revlon, pionir kozmetička industrija je rekao nešto vrlo zanimljivo: "tvornica proizvoditi
kozmetike, u trgovini prodajemo nadu. "

Moj savjet vam je da ste pronašli prazninu na tržištu, dio drugi zanemaren i zapostavljen. i
Propusti su svuda oko vas, a ako malo bolje pogledate, možete ju vidjeti. Jedna od grešaka koje
Možda mnogi od radite je da si dosadna. Ljudi vole raditi ili dućan i nitko ga ne voli kad
netko dosadno. Ja ne oglašavaju puno, ali svaki moj oglas je drugačija, uzbudljiva i kontrast
što sam se susreo s većine drugih oglašavanja. To je tako dosadno je dosadno, bez obzira na to
li vaš oglas upućena tinejdžera ili poslovnim ljudima. drugi od velike pogreške je da
oglašava samo tamo gdje svi drugi oglašavanje. Kada je započeo u ovom poslu, vjerojatno ste
Gledao koji čine svi ostali u ovom poslu, a onda učinio isto, to je ono što ja radim na početku. ali
Na kraju, pokušao sam biti drugačija, a kad sam ga promijenila, a rezultati došao brzo. ako hoćeš
nastaviti s radom i oglašavati gdje je sve reklama neće imati veliki uspjeh. gledati i čitati
oni rade neke uspješne ljude iz drugih radnih mjesta, ne morate imati bilo kakve veze s tom nasom. vi ćete dobiti novi
i svježe ideje.

Treba mi novi auto, trebam nove cipele ... koliko puta ste to čuli? To ne treba biti bez njega
može živjeti. bez njega ne možemo živjeti kao zrak, vodu, hranu i osnovne odjeće, i sve ostalo
temelji na našim željama. čak i kad smo kupiti osnovne životne potrebe, naše odluke temelje se na
želje, želimo određenu vrstu kruha, određeni brand odjeće, bolje mjesto ... samo trebate
shvatite da ste u poslu ispunjenja želje, i kad shvatite da ćete imati veći uspjeh. naučit ćete
da u srcima svojih kupaca mora stvoriti želju za ono što nude. Mnogi marketinški ljudi čine pogrešku
U oglašavanja, što često pišem o tome zašto su oni bolji od konkurencije. Morate stvoriti želju, a ona
je stvorio igranje na emocije. Vaš cilj je da kod vaših potencijalnih kupaca / suradnika izazov
emocije, samo moraš doći do misleći da će vaš proizvod ili tvrtku koja se
ponuditi život učiniti boljim. i da li se time otkriva učinkovitost jedan ili više od pogodnosti koje nudite.

Da bi vam dati primjer banalan. karakteristike proizvoda su objektivni kvalitete. npr.svrdlo
za vježbe mogu imati promjer od 5 mm i biti izrađen od čelika. u ovom slučaju bi bila dovoljna za državu
svi objektivni kvalitete proizvoda i kupac bi se na temelju njih donio odluku. ali na sreću, ne kupuju
racionalni proces, jer je sekundarni razlog, dok su emocije na prvom mjestu. zamislite da
prodati ove vježbe, a želite ih prodati više, čak i ljudi koji imaju dovoljno svih veličina.
e, to je bitno shvatiti da ljudi ne kupuju bušilice, jer im je potrebno izbušiti 5mm promjera, nego zato što su
Treba li pričvršćivanje rupa 5 mm u promjeru. Bušenje rupe 5mm je praktičnost. Zato što
raditi za svaki karakteristika koju predstaviti proizvod ima najmanje jednog kupca praktičnost
što ga ona nudi. stvari kao što je ova: "naš će izbušiti precizno napraviti savršeni 5 - milimetar
rupe. "Ali ne zaustavi na obične koristi, program je dalje i okrenuti emocije.
Zapitajte se što dodatno prednosti kupac može vam donijeti proizvod. onda bi trebali vaš oglas
izgleda ovako:

"Vi baciti puno novaca na nepouzdanih majstora? Preuzmu kontrolu u svoje ruke i
impresionirati njegova supruga savršena 5-milimetarskim rupe napravljene uz pomoć naših vježbi
švedskog čelika neraskidiva. "

Zapitajte se što kupci zaista žele. više novca? prestiža? Impresionirati svoje prijatelje ili rodbinu? sex?
Najbolji pogodnosti onima na temelju emocija, ljudskih snova i želja. ako
upravljanje shvatiti.vasi oglasi će biti snažan, učinkovit i profitabilan. kada pišete vaše oglašavanje
tekstovi, uvijek gledati da može zadovoljiti potrebe proizvod koji reklamira. Pokušavam
zadovoljiti sve, ove bilješke. pronađite na internetu koji je bio Abraham Maslow i
Posjeta svoju teoriju ljudske motivacije. Neću pisati o tome, tko je zainteresiran za pronalaženje
Ja ću ga pročitati. prema njegovim riječima, ljudi su motivirani vlastitim potrebama i potrebama
postrojilo se u hijerarhiji.

Najučinkovitiji način PRODAJA

pitate tko je najučinkovitiji način prodaje? Ja ću vam reći svoje mišljenje, a ovo je prvi kada
dođete prijatelja, rođaka, susjeda ili netko koga poznajete je u pregovorima da ih sve objasni
i potaknuti ih na kupnju. takva prodaja je najbolji, ali još uvijek ima jednu manu, to je nepraktično. ako
žele u desecima, stotinama ili tisućama kupaca, teško ćete ići okolo njih sve osobno. Radila sam donedavno
jedan sličan posao, ja se uglavnom prakticira direktni marketing jedan na jedan, ali je potrebno
i puno vremena i puno hodanja, vožnje, puno dodatnih troškova (najam ureda, gorivo, shopping
proizvode potrebne za taj posao, komunalije, račune ...), ali ako nemate puno kupaca će teško
uspjeti. Možete imati tzv. prodavači ili prodajni agenti, ali onda vam ovisiti o drugima i njihovu motivaciju,
a to nije jeftino. puno mi je pomogao ovaj način, jedan na jedan, a to je jednostavno izmijenjen.
još uvijek razgovara s potencijalnim partnerima ili klijentima, ali ne osobno, ali putem interneta.
a taj način se zove direktni marketing.

na TV-u, sigurno vidjeti puno vremena neki oglašavanju sa slatkim rime, a oni vas zabavljaju
ali ti neće ništa prodati. koliko puta si rekao, "vidio sam izvrsnu reklamu", ali niste mogli
zapamtite ono što reklamira uopce. Takve reklame dobivaju nagrade na nekim glupim sastancima
ali neće prisiliti nikoga da odmah i kupiti taj proizvod. od tih nagrada živjeti 's marketinga
Agencije i živite prodaje.

Ako radite isto kao i drugi, ali gotovo istu stvar, onda će vam se svidjeti i zarađivati ​​drugi ili manje od njih.
Tražite novi način oglašavanja, nova mjesta za prodaju i promociju, i vidjeti kako vaš posao
svaki dan raste. Ja provesti puno vremena pričajući s njom sponzor ovog rada i sve
za neke od najčešćih stvari koje nemaju veze s poslom. Ja sam ga nedavno rekao: "Upravo sam
Ja ne uspijevaju odgovoriti na sve poruke koje dobivate i ne bi sve ljude koje mjesto gdje bi trebao. "
On je odgovorio: "Ja uopće ne dobivate sve sa samo nekoliko oglasa, a neki pisani
Objava više od 1.000 oglasa i nemaju suradnike. "To je jednostavno tako, uklonio sam
je mjesto na kojem su napisani svi reklamiraju, moji oglasi ili komentari, tako da ljudi jednostavno
zanima ono što se događa, a rezultat je to. Zapitajte se, što je šansa da ćete morati
obratiti nekome za ozbiljan posao ili kupiti skupinu u kojoj su članovi samo one koje nude nešto ili oni
koje želite blokirati. znači, riskirate dvije stvari, prvo je vrijeme da ćete u većini slučajeva
uzaludno potrošiti i druga stvar (koja mi se dogodilo, u jednom profilu bio sam član 300 +
skupinama, ali više o njemu nije nemoguće da uče, a objavio sam ručno samo 5,6 oglase, as druge
profil koji 30 dana zabranjeno slanje poruke ili komentiranja) je da imate problem s
Vaš profil, pogotovo ako su početnici koji ne znaju ići reklamirati moj pravi profil.

ovdje je još jedan odličan primjer kako je netko već koristi vidjeti. vi znate da je Zepter
ili Tupperware koristi kuće prodaje i to nije ništa novo, ali kad nešto slično rade liječnici tada
to novost, a nedavno odvodom kozmetički kirurzi promicanje Botox stranke. Ponekad je to samo
trebate vidjeti što drugi koriste za druge vrste proizvoda, a zatim ga primijeniti u vašem slučaju.
njegov sadašnji reklama ako ne daju veliki utjecaj zamijeniti oglašavanje
izravan odgovor, prestati oponašati druge. velike tvrtke ili tvrtke koje se oglašavati, jer
žele ugoditi svojim nadređenima, oni žele ostaviti dobar dojam na svoje poslovne partnere, medije,
želi utjecati na javno mišljenje, izgraditi brand, dobili nagrade za oglašavanje i način da se proda
nešto. Vaš jedini zadatak je da se oglašavati, jer žele nešto prodati i to odmah, a ne može biti
jednostavnije.

Postoje dvije opcije, ja bi ih klasificirati na sljedeći način:

Prvo provesti jedan dolar / dolar na marketing i da će ga vratiti 2 ili 5 kn / USD brzo
Drugo ne provesti jedan dolar / dolar, koji će izravno i brzo donijeti 2 ili 5 kn / USD

Većina ljudi koji ulaze u ovu vrstu posla ne zna ništa o marketingu i oglašavanju, ja ne znam kako
stvoriti kupca i prodati proizvod. kao rezultat toga, troši otpada svoje vrijeme ili novac
a neki čak i odustati. Da bi bili uspješni, morate stalno reklamirati svoju tvrtku ili proizvode.
To je samo jedan primjer koji potvrđuje učinkovitost direktni marketing. To je pravi događaj
koja je održana u Washingtonu. posljednja poznata adresa 300 "sretnih dobitnika" iz okolne regije
grad je dobio pismo da ih je obavijestio da su dobili plaću nepostojećoj televiziju
kuća. Nagrada se sastoji od dvije besplatne ulaznice za baseball igra i gozbi prije
utakmice. Više od polovine pozvanih ljudi je prihvatio poziv i odazvali. Kad su stigli, svaki od njih
"Pobjednici" domaćica pozdravio, pogledao je na prepoznavanje i odobravanje akreditacije. gosti
zatim odvedeni u dvoranu za zabave, gdje su mogli pojesti i piti. u jednom trenutku na
se popeo na stage manager i najavio veliko iznenađenje. dok je čitao obavijest: "uhićeni ste, imate
pravo na šutnju, sve što kažete može biti upotrijebljeno protiv vas na sudu. imate pravo na
odvjetnik, ako ne možete priuštiti odvjetnika, jedan će biti dodijeljena "specijalne snage okružena
Gosti i staviti lisice na njih. Pisma poslane od strane policije, a gosti su bili kriminalci u bijegu. koji
Način je uhitila 160 od 300 kriminalaca, pa se može zaključiti da je akcija
direktni marketing bio uspješan.

Za razliku od masovnog oglašavanja s APS primjerice, izravni marketingu znam točno kome
će dosegnuti svoj oglas ili reklamu. Možete napisati nekoliko verzija na oglas za posao, na aukciji
ili proizvode, čak i po demografskim, psiholoških i potrošačke profilima ljudi. i najbolje od
sve ono što je većina tih oglasa kontrolom, potencijalni suradnik / kupac ili odgovoriti ili ne
reakcije, postoji mogućnost treća.
http://www.sfi1.biz/13792801

Nema komentara:

Objavi komentar